من یه دخترم

 

من یه دخترم

وقتی دلم میگیره...

بشقاب هارا نمیشکنم...

شیشه هارا نمیشکنم...

دل کسی را نمیشکنم...

زورم به تنها چیزی که میرسد این "بغض" لعنتیست...



نظرات شما عزیزان:

عاشق
ساعت10:22---2 آذر 1393

سلام عزیزم وبت خیلی عالیه این مطلبتم رو دلم پا گذاشت بغض من اینقدر مونده تو سینم که فقط کافیه از غم بگی تا بغضم بشکنه وبت عالیه گلم موفق باشی

ممنون از لطفتون, ببخشید که با مطلبم ناراحتتون کردم



امیرمسعود
ساعت17:15---1 آذر 1393
سلام عزیزم وبت خیلی عالی بود ..وبابت مطاللب زیبات ازت تشکرمیکنم امیدوارم موفق باشی همیشه
مرسی, لطف دارین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 آبان 1393 | 14:52 | نویسنده : فرناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.